Aangesloten bij QShops
Let op dit is een Nederlandse site, de retourkosten zijn hoger! +31 58 203 72 82
Contact 
0
€0,00
Winkelmand is leeg
UW WINKELMANDJE

Belangrijke mededeling over bezorgtijden. Vanwege drukte bij de koeriers kan de bezorgtijd variëren, soms komt het voor dat het een paar dagen langer duurt. We willen je verzekeren dat je bestelling altijd aankomt, maar soms hebben de koeriers echter wat meer tijd nodig. Houd er rekening mee dat de track&trace meldingen van PostNL niet altijd accuraat zijn! We danken jou hartelijk voor je geduld en begrip.


Retourneren en Ruilen

Retourneren
De verzendkosten van retourneren zijn voor uw eigen rekening. De kosten voor het retourneren van artikelen zijn voor uw eigen rekening. Hoewel we geen verzendkosten in rekening brengen bij het toesturen van uw bestelling, dragen wij wel degelijk kosten voor deze levering aan de koerier. Dit betekent dat u, als service van ons, uw bestelling kosteloos thuisbezorgd krijgt, waarmee u bespaart op zaken als parkeergeld en brandstof. Gezien deze kostenposten voor ons aanzienlijk zijn, zijn we helaas niet in staat ook de kosten van retourzendingen te dekken. Wij danken u voor uw begrip in deze kwestie.

Wilt u retourneren? Knip dan het ontvangen RETOURLABEL uit en plak deze over de verzendlabel heen, van het ontvangen pakket en vul onderaan bij afzender uw naam en ordernummer in. En zorg ervoor dat u met voldoende frankering en een track&trace naar ons gaat verzenden.

Wilt u ruilen? Dan plaatst u een nieuwe bestelling in onze webwinkel en stuurt u uw ontvangen artikel(en) retour, zoals hierboven omschreven. Zodra uw retour bij ons binnen is zullen we deze binnen 2 tot 5 werkdagen gaan verwerken en crediteren op de rekening waarmee de bestelling ook is betaald.

De retouren worden alleen in behandeling genomen als deze netjes retour in de doos en binnen 14 dagen na ontvangst en in ieder geval aan al de volgende voorwaarden voldoet:
    • Met de aangehechte labels (in ieder geval zoals u het heeft ontvangen).
    • In de originele verpakking (in ieder geval zoals u het heeft ontvangen).
    • Het artikel is niet gedragen en niet gewassen (passen mag wel).
    • Het artikel is in originele staat en nog goed verkoopbaar.
    • Geen rookgeur, parfumgeur, lichaamsgeur of huid schilfers.

Sommige artikelen kunnen vanwege de hygiëne niet geretourneerd worden, dit staat dan ook vermeld bij deze artikelen in onze webwinkel.

Het retouradres:
LH online
Westerpolder 5
9035VS  DRONRYP
Klik hier om het RETOURLABEL als pdf te downloaden (deze is ook bij de verzending is bijgevoegd).

Graag een briefje erbij met uw naam en ordernummer. Indien mogelijk vernemen wij ook graag de reden van uw retour zending.

TIPS:
1. Verwijder voor het passen altijd uw deodorant. Het kan namelijk zijn dat uw deodorant vlekken achterlaat op het artikel!
2. Houd uw slip aan bij het passen van slips en short e.d.

ADVIEZEN:
Voor maatadviezen kunt u kijken op deze pagina.

Heeft u vragen en of opmerkingen over uw bestelling, stuur ons dan een e-mailbericht. Kijk daarvoor op onze contact pagina. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk telefonisch of per mail contact met u op.

Zie eventueel ook nog bij de veel gestelde vragen!




Openingstijden

Telefonisch contact +31 58 203 72 82
Maandag 13:30 t/m 16:30
Dinsdag t/m vrijdag
9:30-12:00 / 13:30-16:30
Passen alleen op tel. afspraak!
Aangesloten Thuisvergelijken

Contactgegevens

Lingeriehuisonline bv
Westerpolder 5
9035VS DRONRYP

+31 58 203 72 82
info@lingeriehuisonline.be

Like onze Facebook pagina en blijf op de hoogte van Nieuws en Acties!